Monday, November 3, 2008

Πως είσαι έτσι 2

Παιδί των λουλουδιών και σεις;

Αυτό το παρανοϊκό βλέμμα το είχε από παιδί η μου φαίνεται;



Ομοιότητα όμως....

Κι όμως…μοιάζουν.

Νομίζω ότι ο πίθηκος έχει πιάσει το χαμογελάκι του Bruce, σε όλο του το μεγαλείο.
Άντε να δούμε και το Die hard 5: Going Bananas.

Η Helen Hunt θα μπορούσε να είναι μαμά της LeeLee Sobieski.

Η Kirsten Dunst και η Julia Styles, θα μπορούσαν κάλλιστα να είναι αδερφές. Και οι δύο ξεκίνησαν την καριέρα τους κοριτσάκια ακόμα. Και οι δύο πολυταλαντές.

Η Helena Christensen και η Cameron Diaz. Εδώ μάλλον χρειάζεται τεστ dna.
(μπορείτε να πείτε στιγμιαίο, κορίτσια; )

H Scarlet Johansson και η Naomi Watts. Η μια φωτογραφία θα μπορούσε να είναι το πριν και το μετά.

Όσοι δεν είδατε την ταινία με την ζωή της, χάσατε.

Η Μαντόνα από το χωριό…

Δεν θα σχολιάσω την μουστάκα, γιατί σε μερικά μέρη της γης «φοριέται» ακόμα.


Όχι σας λέγω…δεν έχω κάνει πλαστική….

Ούτε εγώ!!

Αμ’ εγώ;

Καλά, εγώ έχω κάνει…αλλά μάλλον σε λάθος μέρη.

Τελικά χωρίς μέικ-απ είμαστε όλες καταδικασμένες.

Πλέον δεν είναι ούτε παντρεμένη αλλά δεν έχει και παιδιά,
η Κέλι της ομώνυμης σειράς πρέπει να ξενύχτησε το προηγούμενο βραδυ.

Η ακμή δεν κάνει διακρίσεις.

Και τελικά όχι, τα νιάτα δεν κάνουν πάντα την ομορφιά…..

Όπως αποδεικνύει η κλασάτη Εμα Τόμσον.

Στα 17 μας τραγουδούσε Jo le taxi, έγινε είδωλο στην Γαλλία,συζεί με τον Johnny Depp και τα παιδιά τους κι εγώ…απορώ…

Από την άλλη, αν κρίνω από το γούστο του…

Ναι , είναι ο George Clooney…Κι όμως.

Μια πραγματική ομορφιά, την Beyonce κοριτσάκι ακόμα, πριν μας καταπλήξει όλους με το ταλέντο της.

Κι όμως, ήταν τόσο γλυκό κοριτσάκι.

Paris Hilton

Τέλος πρώτου μέρους, με την Nicole Kidman και τον σύζυγό της μουσικό της country Keith Urban. που αυτό το διάστημα περιμένουν το πρώτο τους παιδί.

No comments: